Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
piątek 1.11.24

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
magazyn
Ultramaryna okładka
ultra_temat
FESTIWAL ARS CAMERALIS. RETROSPEKCJA: Piękny trzydziestoletni
DARIA ZE ŚLĄSKA: Rozmowy przerywane
NATALIA DINGES: W procesie przemieszczania
NOWE MIEJSCE: Wiśniewski w Katowicach
VITO BAMBINO: Vito na urodziny Kato
OLA SYNOWIEC I ARKADIUSZ WINIATORSKI: Marsz w długim cieniu rzucanym przez mur
MICHAŁ CHMIELEWSKI: O zagubieńcach i outsiderach
ANNA I KIRYŁ REVKOVIE: Nawet wojna nie zatrzyma kreatywności
DOMINIK STRYCHARSKI: Komponuję opowieści
ZBIGNIEW ROKITA: Dwa wektory
GUTEK: Nie można pisać czarnych scenariuszy
DAWID NICKEL: Lubię mącić
SZLAK NEONÓW: Polskie Las Vegas
LETNI CITY BREAK W LIPSKU
COUCH SURFING: Ze szpaczej budki 2
RAHIM: Zapalić w ludziach iskrę do walki o siebie
COUCH SURFING: Ze szpaczej budki 1
KULTURA W CZASACH PANDEMII: Czy będziesz wiedział, co przeżyłeś?
CITY BREAK: Lipsk
MACIEJ GARBOWSKI: Lubię zatęsknić za muzyką
DZIECIĘCA ORKIESTRA ONKOLOGICZNA: Są sprawy, które łatwiej wyśpiewać, niż wypowiedzieć
JACEK MIKOŁAJCZYK: Rewia o zwykłym człowieku
DARIUSZ DUSZA: Muszę robić coś nowego
MUZEUM HISTORII KOMPUTERÓW I INFORMATYKI: Uratowane spod wiaty
PAULINA PLIZGA: Od wodzisławskiego hasioka po paryskie trash couture
JERZY JAN POŁOŃSKI: Nie pytaj mnie o cyrk
ŚLĄSCY FREEGANIE: Nie konsumują życia. Żyją je.
PAWEŁ KULCZYŃSKI: Rozmowa przy pierwszej kawie
SKORUP: Kręcę się wokół swojskości
ŚLĄSK I ZAGŁĘBIE OCZAMI REPORTERÓW
ANDRZEJ TOBIS: Zasadnicza jest kwestia spojrzenia
ALEKSANDER NOWAK: Lubię muzykę, która działa
ROBERT KONIECZNY + MARCEL SŁAWIŃSKI: Pasażerowie Arki Sztuki
PRACOWNIA EDUKACJI ŻYWEJ: Jesteśmy ostatnim pokoleniem, dla którego natura jest naturalna
DAWID PODSIADŁO: Co przeżyte, to zaśpiewane
JACEK BOŃCZYK: Dobrze się dzieje
PIOTR SCHMIDT: Chciałem sobie sprawić prezent
JUSTYNA ŚWIĘS: Małe rytuały
ŚLĄSKA FILMÓWKA: Katowicka Nowa Fala
RAFAŁ MILACH: Wątpię w fotografię
MIROSŁAW NEINERT: Poza bufetem
WALEK NENDZA: Siedem paszportów
URSZULA ANTONIAK: Nie ma kina bez myślenia
ROGOWSKA/ DURAJ/ BŁASZCZYK: Wiecznie głodni
MACIEJ OBARA: Muzyka to nie bieg przez płotki
LARP: Czarodziejka? Gwiazda rocka? Możesz być każdym
MATYLDA SAŁAJEWSKA: Bez dychotomii, za to z masą wątpliwości
MAREK TUREK: Niewywiad
STADION ŚLĄSKI: Jak na Śląskim rocka się grało
DZIECKO + SZTUKA = GŁOWA PEŁNA POMYSŁÓW
MIUOSH: Miasto, muzyka, rodzina
PAWEŁ DYLLUS: Ekipa to jest klucz
NIESTRUDZENI PRZYJACIELE ROŚLIN
MARIUSZ KAŁAMAGA: Licencja na rozśmieszanie
ANNA DUDZIŃSKA: Najważniejsze jest słuchanie
JAN P. MATUSZYŃSKI: Uważnie słucham innych
MAREK ZIELIŃSKI: Ćwierć wieku z Ars Cameralis
WOJCIECH KUCHARCZYK: Artysta działacz
ŚLĄSKA SCENA TATUAŻU: Rysowane na żywej tkance
MICHAŁ OLESZCZYK: Archeologia świadomości i śląska hipstera
OLGA DRENDA: Duchologiczny przewodnik po Katowicach
ŚLĄSKIE SMAKI: Głód lokalsów
SOKKA: Z ducha jesteśmy wynalazcami
BARTEK BARCZYK: Zdjęcie to efekt uboczny spotkania z drugim człowiekiem
KOBIECOŚĆ PO ŚLĄSKU: O kobietach, które nie boją się ryzyka
KALIBER 44: Nasze serca wciąż są czarne!
PIOTR ZACZKOWSKI: Po romantyzmie zawsze jest pozytywizm
KONGRES MENEDŻERÓW KULTURY: Kultura od kuchni
BOGDAN DZIWORSKI: Otwieram pole widzenia
WIOLETTA GRZEGORZEWSKA: Już lepiej pisz o uchodźcach
KUBA SOJKA: Dusza, fizyka i elektronika
KATOWICE: Piękne życie
GŎDŌMY PO ŚLŌNSKU. INO JAK?
MAREK „DŻAŁÓWA” JAŁOWIECKI: Generał wciąż ma się dobrze
Z MIŁOŚĆI DO ROWERÓW
POZDROWIENIA ZE ŚLĄSKA!
HIP-HOP PO ŚLĄSKU 2015: Pieprz ziemi czarnej
KRZYSZTOF SIWCZYK: Między wierszami
FAIR WEATHER FRIENDS: Muzyka długodojrzewająca
DEZEMBER PALAST: Trudny 35-latek
CURLY HEADS: Jak miłość
TOMASZ KONIOR: Katowice. Renesans miasta
RAHIM: Nie kupujemy złotych płyt
TOMASZ OSSOLIŃSKI: Talent skrojony na miarę sukcesu
INDU-KRAINA czyli za co lubimy ten Śląsk
NO BAD DAYS: Z pamiętnika THE DUMPLINGS
NA JĘZYKACH: Lista kulinarnych zjawisk, które pobudzają na nowo apetyt
ŚLĄSKIE MARKI MODOWE: Made in Poland, made in Silesia
BLOGERZY ZE ŚLĄSKA: Znajdź swoją pasję
ZBIGNIEW BIAŁAS: Redaktor Monsiorski na tropie
TOMASZ BREŚ I MEGA CLUB: Mega dwudziestka po czterdziestce
MACIEJ PIEPRZYCA: Swoje kino
WOJCIECH MODEST AMARO: Where nature meets science* (czyli opowieść z gwiazdką)
ROBERT TALARCZYK: Z ziemi włoskiej na Śląsk
SEALESIA: Ahoj, my ze Śląska!
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA ŚLĄSK: Teraz (sześćdziesiątka) Śląska!
FEST: Śląski komiks eksportowy
ROBERT KONIECZNY: Architektoniczne ewolucje
SZCZEPAN TWARDOCH: Milion znaków
KAROLINA I PIOTR JAKOWEŃKO: Kulturyści innego wymiaru
DESIGN SILESIA: Zaprojektowane!
ADAM POMIAN, GRZEGORZ NOWAK: W przededniu rewolucji. O Hipnozie, Fantomie i paru innych sprawach.
KATARZYNA SOBAŃSKA I MARCEL SŁAWIŃSKI: Scenografia z asekuracją
BELLA BUCZEK KNOP NAWROT: Młode malarstwo
JESTEŚ BOGIEM: To nie kraina niby-niby
MIECZYSŁAW BIENIEK: Bilet do Sosnowca
ULTRA_ADRENALINA: Biegać/ skakać/ latać/ pływać
NEGATYW: Od „Amsterdamu” do Teatru Śląskiego
CODE DESIGN: Kod przyszłości
ARTUR ROJEK: Deficyt wewnętrznego spokoju
ULTRA_ADRENALINA: Miasto mrozy mistrzowie
AUKSO: Klasycy alternatywy
ERWIN SÓWKA: Za gołe baby nie ma nagród
LOMOGRAFIA: Lomo Sapiens
AGATA OLEK OLEKSIAK: Mistrzyni szydełka
ASI MINA: Joanna w Krainie Czarów
ZŁOMBOL: Gruchotem zamiast samolotem
JACEK ŁUMIŃSKI: Taniec jest życiem
LOCAL HEROES: 10 bohaterów na 10-lecie
RASPAZJAN: Miejskie Spaztylki
DAN WITZ: NFFS*
LECH MAJEWSKI: Bruegel na Jurze
SILIKONOWA KOPALNIA
ARTUR HAJZER: Zima dla zuchwałych
HENRYK MIKOŁAJ GÓRECKI: Symfonia dla mistrza
MIASTO OGRODÓW: Zrób je sam
W KUCHNI U OPERATORÓW
GOPSIDE: Śląski hip-hop daje radę
ŁOWCY REKORDÓW
BEATS OF FREEDOM. Rock’n’rollowe opowieści
Energia Spotyka Kulturę
KATOWICKA MODERNA: Zakochaj się!
Reprezentacja w utrwalaniu kadrów
ANDRZEJ URBANOWICZ: Ikona polskiego undergroundu
BARTEK KONOPKA: Przepis na film
Miejski przewodnik o mieście. MIASTOKRACJA
HAJA: Precz z Cepelią, wiwat Haja!
NOWE LEGENDY MIEJSKIE. ŚLĄSK: Śląsk wymyślony przez dzieci
ANIMACJA WRACA DO ŁASK
TADEUSZ SŁAWEK: Użyteczny humanista
NELL: Staś i NeLL
HIGH SCHOOL MUSICAL: Pierwszy rok aktorstwa w dwa miesiące
ŚLĄSKA RZECZ: Dobre wzory z Zamku
WAKACYJNE WYPADY: Festiwal po (2) godzinach
NIELEGALNE WYŚCIGI SAMOCHODOWE: Uzależnieni od adrenaliny
ALTERNATYWNY BYTOM: Świry kontra pani Krysia
SHAKIN’ DUDI: Jestem rock’n’rollowcem
KINA STUDYJNE NA ŚLĄSKU: Małe wielkie kina
RADOSŁAW KAŹMIERCZAK. Projekt: Człowiek
KRÓTKA HISTORIA ZŁYCH MIEJSC
ŚLĄSK OCZAMI PRZYJEZDNYCH
DUET ORION ma talent
RAFAŁ MILACH: Subiektywny dokument
STĘSKNIONA ŻONA GÓRNIKA I INNE NIESZCZĘŚCIA czyli stereotyp Śląska w filmach
UltraKamera: najlepszy film
ADAM SIKORA: Ilu Bergmanów było w Szwecji?
KONKURS: UltraKamera
PTG – Pomnik Walczącego Skatera
SECOND GALLERY: Galeria, której nie ma w mieście, którego równie dobrze mogłoby nie być
METAL MIND: Szerokie horyzonty
SYLWIA HEFCZYŃSKA-LEWANDOWSKA: Taniec jest za ładny
AGATA BUZEK: A co to jest kariera?
BARBÓRKA 2.0
HENRYK WANIEK: Świat jest tajemnicą
GŁOSUJ. Głosuj jak chcesz
ROBERT KONIECZNY: Nasze pomysły nie są racjonalne (ale są logiczne)
ZAWÓD: PRODUCENT
ŁADNE RZECZY!
KATOWICE: Not a very nice city
MAJÓWKA: Piknik w WPKiW
POGODNO: Pogańska rewolucja dźwięku
Katowicki dworzec przekazany Akademii Sztuk Pięknych
MŁODA POLSKA PROZA I POEZJA
HAZARD: Pikowanie
MYSLOVITZ: Psychodeliczne mleko
DEMO SCENA: Komputerowy underground
GÓRNOŚLĄSKA MASA KRYTYCZNA, czyli jak masoni opanowują Katowice
MAREK MOŚ: Dyrygent to dla mnie rodzaj medium
ELEKTROPOPKLUB: Extra Prowincjonalny Klub
PIEROŃSKIE ARTYSTY: Street Art
SUKA OFF a clubbing
METROPOLIS?
METAN: Kompletnie niezupełny superbohater
HEJ HO! DO PRACY BY SIĘ SZŁO
JEZUSMARIA!: Mistyka czy mistyfikacja?
WYBIERAM.PL: Masz jeden dzień, żeby wszystko zmienić!*
KONKURS ARCHITEKTONICZNY NA PRZEBUDOWĘ CENTRUM KATOWIC: Krokodyle, skatepark, Mediateka
ZONA: SILESIA
świeża crew
DARIA ZE ŚLĄSKA: Rozmowy przerywane
NATALIA DINGES: W procesie przemieszczania
MICHAŁ CHMIELEWSKI: O zagubieńcach i outsiderach
SABINA BEDNARZ: Świat według Sabinki mieści się w walizkach
ASTHMA: Wspólnie damy radę
JAKUB SKORUPA: Do góry nogami
MARTA KNOPIK: Głód opowieści
MISZEL: Świeża krew ze Śląska
VELVETEVE: Kobieta orkiestra z własnym muzycznym show
IGGY NOT POP: Znam swoje miejsce w szeregu
PAULINA JÓŹWIK: Pochwała zwyczajności
PIOTR SURMACZ: Człowiek orkiestra od gier video
ŁATA MIASTA/ MIŁOSZ KONIECZKO I MILO BANACHOWICZ: W street art można zawsze i wszędzie
DJ WEST: Lubię Katowice
PIOTR WÓJCIK: Śląskie crime story
BARTOSZ PILAWSKI: Granice nie istnieją
BARBARA RUPIK: Malarstwo zaklęte w filmie
ANIA SUNDSTROM: Niepoważne instrumenty, poważne tematy
KATARZYNA WITERSCHEIM: Śląsk na różowo
BARTO’CUT12: Trzeba mieć otwartą głowę
ANNA KRZTOŃ: Komiksowe życiowe historie
DOMINIKA KOSZOWSKA: Utrwalić chwile ulotne
EYELIDS: Elektroterapia dźwiękami
KATARZYNA PONIŃSKA: Architektka z pasją do łączenia ludzi
ŻYJOKI: Krążymy między muzyką i obrazem
SZKLANE OCZY: Dziewczyny nie płaczą, tylko grają rocka
MAX BRAVURA: Energia nas rozpiera
ZOŚKA: Mamy coś nie do powiedzenia
STUDIO SZTAMA: Pracujemy na 150 procent
PARNAS BRASS BAND: Z optymizmem patrzymy w przyszłość
CIŚNIENIE: Bardzo głośno i bardzo intensywnie
HENGELO: Gramy według własnych zasad
ERITH: Żadnego ograniczania się
NOTTOOEASY: Pilni studenci muzyki
THE PARTY IS OVER: Mroczne rytmy kontra przyswajalne melodie
LÓD 9: Bez kompromisów
KOLORY: Nic kosztem słuchacza
LUNATIC STAYS ETERNAL: Chcemy być prawdziwi
DZIELNICA BRZMI DOBRZE: Katowickie dzielnice brzmią bardzo dobrze
KUBA WIĘCEK: Jazz spoza szuflady
SONBIRD: Śpiewamy w języku, w którym śnimy
JADWIGA JANOWSKA: Sztuka snapshotów
MATEUSZ ZNANIECKI: Lubię, gdy scena mnie zaskakuje
KAROLINA OŚKA: W poszukiwaniu różnorodności
ALEX KWOKA: Człowiek od hip-hopu
HENGELO: Tak się robi hałas
MICHAŁ REJNER: Z bytomskiej ulicy na chicagowskie salony
JAKUB FOCHTMAN: Architekt od samochodów
NOTTOOEASY: Głos nowej generacji
BUKOWICZ: Od heavy metalu do Joy Division
MARTYNA CZECH: Malarstwo jako nałóg
FRELE: Pół żartem, pół serio
GGRUPA: Grunt to dobry pomysł
ALEKSANDRA TERPIŃSKA: Najwyżej będę robić filmy niepopularne
THE PARTY IS OVER: Trip-(c)hop i trip-baba
ANNA CIEPLAK: Nie demonizujmy gimbazy
ANNA MŁYŃSKA: Moja pasja jest moją największą inspiracją
KASIA NAWRATEK: Rytm i rytuał
ŁUKASZ DYCZKO: Z saksofonem na Eurowizję
PRZEMEK JEŻMIRSKI: Frustrujące napady nadaktywności
MILAN RABIJ: Utalentowany Pan Rabij
ERITH: Obrazy malowane dźwiękami
CHRISTOFER LUCA: Zajawka na legalu
BARTOSZ ZASKÓRSKI: Historia rury i inne historie
GRZEGORZ ŻUREK: Mitoman w słusznej sprawie
TYMOTEUSZ BIES: Gdyby Chopin miał konto na Facebooku
MILKY WISHLAKE: Debiut na czasie
MAŁGORZATA GOROL: Nazwisko nie zobowiązuje
{OH!} ORKIESTRA HISTORYCZNA: Przywracamy muzyce prawdziwe perełki
KATIE & ME MEET MARLENE: W harmonii z hałasem
KAMIL KOCUREK: Wojna zaczyna przypominać grę komputerową
ŁUKASZ PASZKOWSKI: Dobry produkt broni się sam
DOMINIKA SŁOWIK: Specjalistka od przekraczania granic
MOON HOAX: Księżycowy jazz
WERONIKA MUREK: Literatura behawioralno-surrealistyczna
SOXSO: Miłość do analogowych syntezatorów
PIOTR ŻURAWSKI: Aktorstwo jest jak skok narciarski
BARTŁOMIEJ BASIURA: Pasjonat z kryminału
ZIMOWA: Wieje twórczym chłodem
MATEUSZ HAJMAN: Nagość w służbie dokumentacji
COALS: Muzyka dla marzycieli
GRZEGORZ LAYER: Akcja rewitalizacja
K2: W drodze na szczyt możliwości
MARTA GAWIN: Do projektowania podchodzę w sposób konceptualny
MICHAŁ PAMUŁA: Nowe życie starych murów
MAGNETIC CLOUDS: Podkręcamy głośniki
VIKTORIA SKURATKO: Misja telewizja
ZAMILSKA: Środkowy palec skierowany na przeszłość
ANDRZEJ MUSZYŃSKI: Świat nas robi w bambuko
BARTOSZ GELNER: Nie jest źle
IGA SŁUPSKA I SZYMON SZEWCZYK: W drodze do scenograficznej czołówki
THE DUMPLINGS: Głos nowego pokolenia
PRZEMEK BŁASZCZYK: Licencja na gotowanie
EDYTA OSTOJAK: Blondynka z charakterem
DAWID PODSIADŁO: Pasja i konsekwencja
MUS ARCHITECTS: Konceptualnie, funkcjonalnie, z fantazją
EWA KUCHARSKA: Dziewczyna, która rysuje mity
DOMINIK RITSZEL: Perspektywa podglądacza
PANI GALEWSKA: Jedyna taka
PRZEDMARAŃCZA: Człowiek z kamerą
OLA RZEPKA: Kreatywna perkusistka
MUSK: Społeczne zaangażowanie i emocje
ALEKSANDRA TAISTRA: Ola kontra grawitacja
BRO.KAT: Na wysoki połysk
FILIP ROTH: Rąbek tajemnicy
FAIR WEATHER FRIENDS: Jest dobrze
HOLLY BLUE & SOUNDPETERSBURG: Inteligentny pop
SOPHIE KULA: Obróbka skrawaniem
LOSZA VERA: W rytmie serca
RAFAŁ URBACKI: Mogę zmieniać świat
OH OHIO: On, ona i Ohio
KUBA SOJKA: Muzyka z misją
KAROLINA HAMER: Na głęboką wodę
ADRIAN PANEK: Człowiek z pasją (i kamerą)
SAMBOR KOSTRZEWA: W związku z muzyką
ORKIESTRA LEOPOLDA: Robi nam pa-para-ra!
MAREK LECHKI: Po cichutku
WOJTEK GRABEK: Władca absolutny
MICHAŁ GAYER: Pod włos
GOORAL: Gooral z beatami
AGA PAUL: Od podszewki
GRUBSON: Śląski król internetu
ST. JAMES HOTEL: Dynamiczny post blues
ŚWIEŻA CREW: TY. Przez pączkowanie
SOKKA: Sokkowirówka
WZORRO: Wzorrowy design
ZOFIA OSLISLO: Na pierwszy ogień
JAKUB STOŻEK I ANNA ZAJĄCZKOWSKA: Tandem
PLEQ: Filozofia dźwięku
MISS POLSKI: Stylowy pop
KATARZYNA FURGALIŃSKA I MICHAŁ LISIŃSKI: Trafić w sedno zagadnienia
PAN STIAN: Jestem terabajt
JUSTYNA MARCZEWSKA: Na pierwszym miejscu stawiam odbiorcę
BARTEK KONOPKA: Przepis na film
HAJA: Precz z Cepelią, wiwat Haja!
O’REGGANO: Gra słów stosowana
NELL: Staś i NeLL
BIFF: Nie gadamy o seksie, gramy piosenki o miłości
LEMAN ACOUSTIC: Nie potrafię napisać piosenki na zamówienie
WOJTEK SOKOŁOWSKI: Włoskie samochody i polskie dziewczyny
FIRE IN THE HOLE: Wariacje i pulsacje
DOMINIK TOKARSKI: Uparty miejski partyzant
RADOSŁAW KAŹMIERCZAK. Projekt: Człowiek
THE MARIANS: Szukamy swojej drogi
RONNIE DEELEN: Little bit of everything
ZOFIA PRZYBYLSKA: Pomysł na siebie
BARTOSZ JASTAL: Fotograf ludzkich marzeń
PAWEŁ KULCZYŃSKI: Wszystko ma znaczenie
WERONIKA BILSKA: Warto ryzykować
PCHEŁKI: Najlepsze na Generacji
JAN P. MATUSZYŃSKI: Tylko reżyseria!
MORF: Udawany jazz i zwichnięty pop
MICHAŁ BARTŁOMOWICZ: Niezblazowany
TOMASZ WOŹNICZKA: Opowiadanie obrazem
JAKUB SARWAS: Muzyka jest jedna
OKSANA PRYJMAK: Droga do gwiazd
SEARCHING FOR CALM: Emocje, energia, ekspresja
PAPILLA: Siła z Wysp
MONIKA BUCHOWIEC: Egzamin z projektów nadzwyczajnych
JULIA RUSZKIEWICZ: Sezon na nagrody
KASIA SOKOŁOWSKA: Design zaangażowany
LESZEK STANEK: Przełożyć kobiecość na drganie
KARBONAUCI: Nieznośna Lekkość Bitu
SZYMON KOBYLARZ: Swój chłopak z pomysłem na opak
film
QUASHIQ MUKHERJEE: Qino według Q
BÉLA TARR: Kino jest ciągle sztuką
MACIEJ PIEPRZYCA: Wieź mnie pan do biedaszybów
PIOTR SZCZEPAŃSKI: Mechanizmy popkultury
LECH MAJEWSKI: Katowice pałer
ALEKSANDER KACZOROWSKI: Pomilczeć z Hrabalem
PAWEŁ DYLLUS: Prawdziwy Pablo
BOGUMIŁ KOBIELA: Podróż z Katowic
PAWEŁ PAWLIKOWSKI: Najlepszy na Wyspach
PAWEŁ BOGOCZ: Lecę po ekstremach
JERZY SKOLIMOWSKI: 100% odpowiedzialności
MICHAŁ ROSA: Moralitet jest mi najbliższy
ARONOFSKY o 'Requiem dla snu'
Rozmowa kontrolowana ze STANISŁAWEM TYMEM
SYLWESTER LATKOWSKI: Nie znoszę głaskania
MIGUEL PIÑERO: A Lower East Side Poem
TOM TYKWER: Zatopiłem się w tym scenariuszu, jak gdyby był mój własny
ERA NOWE HORYZONTY: Derek Jarman
ERA NOWE HORYZONTY: Shinya Tsukamoto
ERA NOWE HORYZONTY: Przegląd filmów Yasujiro Ozu
KONRAD NIEWOLSKI: Symetria Niewolskiego
MAGDA PIEKORZ: Śląski desant
CHRISTOFFER BOE: Rekonstrukcja
MADE IN POLAND: wywiad z Przemkiem Wojcieszkiem
ENH: Takashi Miike
muzyka
VITO BAMBINO: Vito na urodziny Kato
SZLAK ŚLĄSKIEGO BLUESA: Wspaniali ludzie ze Szlaku Śląskiego Bluesa
TAURON NOWA MUZYKA KATOWICE 2021: Pomiędzy normalnym festiwalem a hybrydą
ARTUR ROJEK: Na czołowe, sam na świat
BARANOVSKI: Ludziom potrzeba trudnych piosenek
EABS: Każdy z nas to silny charakter
URODZINY MIASTA KOCHAM KATOWICE: Płynie muza przez miasto
WOJCIECH KUCHARCZYK: Carbon/ Future!/ Nowa Muzyka
MARCIN MASECKI: Sam Pan Bóg się uśmiecha
DANNY FIELDS: Danny mówi
ØRGANEK I PRZYJACIELE: Bardzo długie rozmowy
SEÑOR COCONUT: Najlepszy bal na świecie
BIURO DŹWIĘKU KATOWICE: Techno to przyszłość
POGODNO: Zwariowany hałas i absurdalne zbitki słów
LUBOMYR MELNYK: Gram z prędkością życia
RICHMOND FONTAINE: Najlepsza rzecz, jaka się nam przytrafiła
MIUOSH: Pan z Katowic
RODRIGUEZ: Odnaleziony Sugar Man
BRUSSELS JAZZ ORCHESTRA: Jazz do słuchania i oglądania
RADZIMIR „JIMEK” DĘBSKI: Bo muzyka jest językiem wszechświata
LYDIA LUNCH: Jestem tu po to, żeby wrzeszczeć
ZBIGNIEW WODECKI: Od Bacha do Bacharacha albo szmery i equalizery
ADAM GODZIEK: Najładniejszy festiwal na świecie
PABLOPAVO: E tam Cash
ELLIPHANT: Partyzantka ponad muzycznymi podziałami
VASHTI BUNYAN: Uroki poprzedniego życia
NOWE SYTUACJE: Wyjątkowa sytuacja
MACIO MORETTI: Na chwilę przed powstaniem Godzilli
3. KATOWICE JAZZART FESTIVAL: Jazz, bossa i bardzo zdolny akordeonista
ARTUR ROJEK: Ujmujący neurotyzm
GET THE BLESSING: Jazzowe błogosławieństwo
MODERAT: Emocje i technologia
TOMASZ MAKOWIECKI: Kierunek Japonia
KWARTET ŚLĄSKI: Spotkanie czworga ludzi
SZTIGAR BONKO: Kop ten bit
JAMIE LIDELL: Mikrofony raczej się nie psują
KIM NOWAK: Bez szans na Metalmanię
KAMP!: Bezcenne DIY
MANU CHAO: Na 100%
JANE BIRKIN: Jane z serca śpiewa Serge’a
TAURON NOWA MUZYKA: Ino Amon!*
MARY ANNE HOBBS: Dama dubu na festiwalowych salonach
CZESŁAW ŚPIEWA: Pan z telewizji
HASIOK: Po bandzie
THE WHITEST BOY ALIVE: Aspekt taneczny
TAURON NOWA MUZYKA 2010: Muzyczne tąpnięcie w KWK Katowice
OFF FESTIVAL 2010: Alternatywny pięciolatek
LOU RHODES: Siła spokoju
SPIĘTY: Wakacyjny matros z gitarą
ABRADAB: Potrzeba odmiany
FUCK BUTTONS: Krew z uszu
IOWA SUPER SOCCER: Druga połowa tego samego meczu
MUCHY: Drugi debiut Much
GABA KULKA: Desperackie pragnienie równowagi
NOVIKA: Moja córka idzie w moje ślady
MONOTONIX: Monotonnie spontaniczni
SCROOBIUS PIP: Słowa, słowa, słowa
FEVER RAY: Głos z krainy czarów
THESE NEW PURITANS: Hałasujący purytanie
THE CAR IS ON FIRE: Ania, Chicago i wypchany lampart
SYNTETIC: Tru Hanys
LECH JANERKA: Lubię poruszać się między ironią a wnikliwością
L.U.C: Kosmos możliwości
FOKUS: Śląski rap ma się bardzo dobrze
OFF FESTIVAL 2008: Subiektywny alfabet
LAO CHE: Kryzys duchowo-artystyczny
SMOLIK: Podróże w nieznane
THE COMPLAINER & THE COMPLAINERS
KRONOS QUARTET: Dotąd wykorzystaliśmy ułamek dostępnych możliwości
OFF FESTIVAL 2007: Ofensywa alternatywy v. 2
REAMONN: wywiad Ultramaryny
ROBOTOBIBOK: Jass jest nasz
JERZY MILIAN: Anatomia powrotu
CARL COX: Czarny od zawsze!
Retrospekcje FOKUSA
VERA BILA
NEGATYW
Jak STASIO został męczennikiem
POGODNO: Przypadek szczególnej migracji ze Szczecina na Śląsk
ŚCIANKA: wywiad z Maćkiem Cieślakiem
MOŻDŻER: Najważniejszy jest dla mnie duchowy rozwój
Pejotl i czarodzieje, czyli NIEWINNI CZARODZIEJE i TOMASZ STAŃKO grają razem
SKALPEL: Winylowi narkomani
TOMASZ STAŃKO: Dusza rzeczy – istota spraw
STACEY KENT: Kocham śpiewać o miłości
JAMIROQUAI: Kosmiczni kowboje w Spodku
KRZYSZTOF SKIBA: Męski punkt widzenia
COOL KIDS OF DEATH: Sprostowania
DJ GLASSE: Houserka
JOHN ZORN
WOJT3K KUCHARCZYK: Muzyka skomplikowana jak życie
LECH JANERKA: Facetów pod pięćdziesiątkę nie biorą do wojska
NIEWINNI CZARODZIEJE: Czarodziejskie sety
KINGS OF SOFA: Leniwa alternatywa
HERBALISER: Zielarze z wielkiej wyspy
ECHOPLEX: Misja dopiero rozpoczęta
FUNKI PORCINI: Zużyte gramofony
SOMETHING LIKE ELVIS: Coś jak Elvis
KRISTEN: Bez konfekcji
ANIA DĄBROWSKA: Czarująca debiutantka
SMOLIK: Intuicja – serce - muzyka
RADIOHEAD ZONE
TOMEK LIPIŃSKI: Brygada Kryzys AD 2003
KASIA NOSOWSKA: Lubię w kinie się poumartwiać
MUNIEK STASZCZYK: Nadchodzi fala buntu
TYMON TYMAŃSKI: Jestem za emocją i prostotą
RAINER TRÜBY: W windzie z Rainerem
DJ VADIM: Who is this guy?
M.BUNIO.S
FISZ: Wybiegamy poza ramy
JACEK SZYMKIEWICZ: Budyniowa rewolucja
GRAŻYNA AUGUŚCIK: Mam się dobrze
BRATY Z RAKEMNA: Emocjonalna publicystyka
PUSTKI: Przyszłość jest OK
MAX CEGIELSKI: Ja nie zbawiam ludzkości
POGODNO: O płycie 'Pielgrzymka psów'
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. DAB: Lej rzeczywistości
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. RAHIM: Szukanie korzeni
HIP-HOP PO ŚLĄSKU. GUTEK: On to on
MAKOWICZ VS MOŻDŻER
MITCH & MITCH: Real Balls
THE SYNTETIC: Wywiad naprawdę podziemny
JIMI TENOR: Much more psychodelic than any of the drugs
US3: wywiad z Geoffem Wilkinsonem
ÖSZIBARACK: Wywiad z DJ Patricią
SIDNEY POLAK: Melanż wielogatunkowy
KORBWÓD
STEALPOT: Mass Mess.Age - opowieści o płycie
MYSLOVITZ MA 10 LAT: Wywiad z Arturem Rojkiem
GUTEK: Okiełznać ego
MARIA PESZEK: Maria talentów pełna
MYSŁOWICE - LONDYN - MANCHESTER: wywiad z Mietallem Walusiem
MUNIEK STASZCZYK: Refleksyjny typ
KAZIK STASZEWSKI: Spodek mnie łechce
OFF FESTIVAL 2006
MARIA SADOWSKA: Niezmiernie miło…
ANIA DĄBROWSKA: Kilka słów o nowej płycie
WOJT3K KUCHARCZYK: tu*mik.energia.!.
PASIMITO KWINTET: Muzyka na miarę
scena
PRZESTRZENIE SZTUKI. DANIEL LEŻOŃ: W walce o zapomnianą dziedzinę sztuki
PRZESTRZENIE SZTUKI. JACEK ŁUMIŃSKI: Podnosimy poziom
PRZESTRZENIE SZTUKI. ALEKSANDRA DZIUROSZ: Układ perfekcyjny
KAROLINA SOFULAK. NAPÓJ MIŁOSNY: Rzadkość ekstremalna
WESELE: Pink Floyd na Nikiszowcu
ANDRZEJ CHYRA: Nie jesteśmy sobie wrogami
RODZINA ADDAMSÓW: Tajemnice żywych, martwych i niezdecydowanych
MICHAŁ WALCZAK: Mistrz wszechświata
GRZEGORZ JARZYNA: Nie zgubić fenomenu TR
ARKADIUSZ JAKUBIK: Jakby mógł być ostatnim
JAN KLATA: Nieunikniona utrata boskości
MAŁGORZATA SIKORSKA-MISZCZUK: Rzeczywistość pełna furii
WIOLA BIAŁK: Postać jest najważniejsza
WOJCIECH BŁACH: Wodzirej z „Brygady szlifierza Karhana”
HAIR: Obudzić w sobie hippisa
BARBARA WYSOCKA. Dziwny twór: aktor-reżyser
HIGH SCHOOL MUSICAL: Pierwszy rok aktorstwa w dwa miesiące
MICHAŁ ZNANIECKI: Do Chorzowa przyjadę zawsze
PRÓBY: wywiad z Marcinem Perchuciem
10. FESTIWAL TEATROMANIA: W wersji classic
ŁUKASZ CZUJ: Teatr jest formą obiektywną
INSPIRACJE 2008: konkurs na najciekawszą inscenizację w Ruinach Teatru Miejskiego w Gliwicach
JEKYLL & HYDE: Choreografia do orderu
MICHAŁ WITKOWSKI: Mistycyzm podszyty płynem do czyszczenia dywanów
JACEK ŁUMIŃSKI: To dopiero początek drogi
SPIN: Muzyka to władza
MACIEJ MALEŃCZUK: Pan Püdels w sutannie
STEFFEN MÖLLER: Niemiec z polską duszą
HENRYK BARANOWSKI: Scena ze Śląskiem w tle
INGMAR VILLQIST: Portret
MISTRZ I MAŁGORZATA w Teatrze Rozrywki
WOJTEK KUCZOK: Śląski desant
GLIWICKIE SPOTKANIA TEATRALNE
TANGO NA ŚLĄSKU: Idźmy w tango
RENATA PRZEMYK: O koncertowych wspomnieniach, nowej płycie i muzyce teatralnej
WAKACYJNY PRZEGLĄD PRZEDSTAWIEŃ: Polonia ma Ofelię za sobą
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad ze Sławomirem Shutym
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Michałem Witkowskim
LETNI OGRÓD TEATRALNY 2005: Buszując w trzcinie
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Radosławem Nowakowskim
JAROSŁAW STANIEK: Najbardziej mnie inspiruje dwoistość
MUMIO: W drodze
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Mariuszem Sieniewiczem
NIE MA MIEJSCA NA RUTYNĘ: rozmowa z Bogną Świątkowską
WIĘCEJ NIŻ LITERATURA: wywiad z Danielem Odiją
SMS FM: Bartosz Żurawiecki
8. LETNI OGRÓD TEATRALNY: Latem lubię leniwe LOT-y
KONFERENCJA TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO I FESTIWAL SZTUKI TANECZNEJ: Taniec dowcipny
GRZEGORZ KEMPINSKY: Killing your babies
ALEKSANDER KOŚCIÓW w Niskim Nakładzie
sztuka
JOANNA NOWICKA: Jesteśmy cudownie inni
10-LECIE MAŁEJ PRZESTRZENI BWA: Pokój z przywiezionych przedmiotów
WIDMO: Fantomowe bóle miasta
REZERWAT. MOCNE STĄPANIE PO ZIEMI: Łapanie znikającej natury
POLA DWURNIK: Na chwilę przed spełnieniem
SZTUKA W NASZYM WIEKU: Żeby zrozumieć, trzeba polubić
RADEK SZLAGA: Nadmiar w rubryczkach
KUBA DĄBROWSKI: Pies ważniejszy od pana, czyli historia trochę z boku i w malutkiej skali
MARIAN OSLISLO: Moje inicjały znaczą „tusz”
METROPOLIS: Planowe rozproszenie po aglomeracji
MICHAŁ ŚLEDŹ ŚLEDZIŃSKI: Rozmowa, której nie było
JUSTYNA KUCHARCZYK: Relaks i design – dwa bratanki
MARTA LISOK: W tempie leniwych pikników
BARTŁOMIEJ NAWROCKI: Życie wyssane z miasta
CECYLIA MALIK: Poznałam drzewa po imieniu
PATRICK BLANC: Nie sad, nie działka, nie warzywniak
SZTUKA DO ZUŻYCIA
Zobacz projekt NOWEGO MUZEUM ŚLĄSKIEGO
Katowicki dworzec przekazany Akademii Sztuk Pięknych
ROCZNICA KRONIKI: Dom, UFO, Odyseja Kosmiczna i inne przygody
ŁUKASZ JASTRUBCZAK: Życie.doc
CHRIS CUNNINGHAM: Szczęśliwy outsider
ANDRZEJ JERZY LECH: 11.09.2001
KSAWERY KALISKI
BOGNA BURSKA: Majstrowanie na peryferiach świadomości
ARTUR ŻMIJEWSKI: Terror sprawnych
CEZARY BODZIANOWSKI: Mistrz absurdu na Śląsku
STANISŁAW DRÓŻDŻ: Dróżdż lub Dróżdż
MARIOLA BRILLOWSKA: Będę papieżem Papuasów
ZBIGNIEW ROGALSKI: Autoportret pod płótnem
Książka miłosna wg SŁAWOMIRA RUMIAKA
MATTHEW BARNEY: Cremaster
MARIAN OSLISLO: Dizajn zawsze karmił się sztuką
ERA NOWE HORYZONTY: François Roche - Mutująca architektura
TOMASZ STRUK: Ślady pamięci i ślady przyjaźni
GALERIA NA RONDZIE
BAD NEWS: Taka piękna katastrofa!
ARCHITEKTURA INTYMNA/ ARCHITEKTURA PORZUCONA
MICHAEL ACKERMAN: Half Life
teksty
FESTIWAL ARS CAMERALIS. RETROSPEKCJA: Piękny trzydziestoletni
koncert Jane Birkin w ramach Festiwalu Ars Cameralis, Teatr Zagłębia w Sosnowcu, 10.11.2011 Proszę sobie wyobrazić:... >>>

DARIA ZE ŚLĄSKA: Rozmowy przerywane
Pseudonim artystyczny zobowiązuje, bo Daria ze Śląska związana jest z nim od urodzenia. Mogła zostać zawodową siatka... >>>

NATALIA DINGES: W procesie przemieszczania
Aktorka i choreografka. Współpracowała z większością teatrów na południu Polski (Katowice, Bielsko-Biała, Tychy, S... >>>

VITO BAMBINO: Vito na urodziny Kato
10 września po raz kolejny Katowice w unikatowej formie będą świętować swoje urodziny. Jak na Miasto Muzyki UNESCO p... >>>

OLA SYNOWIEC I ARKADIUSZ WINIATORSKI: Marsz w długim cieniu rzucanym przez mur
Mur graniczny pomiędzy Meksykiem a Stanami Zjednoczonymi Wszystkie osiągnięcia ludzkości są konsekwencją dwóch... >>>

MICHAŁ CHMIELEWSKI: O zagubieńcach i outsiderach
Michał Chmielewski trzy miesiące po skończeniu Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach zadebiutowa... >>>

ANNA I KIRYŁ REVKOVIE: Nawet wojna nie zatrzyma kreatywności
Z Anną i Kiryłem Revkovami – muzykami jazzowymi z Ukrainy – rozmawiamy o ich drodze do Katowic, sztuce... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.


Ultramaryna realizuje projekt pn. „Internetowa platforma czasu wolnego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie innowacyjności, konkurencyjności i zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Efektem projektu będzie transformacja działalności w stronę rozwiązań cyfrowych. Wartość projektu: 180 628,90 PLN, dofinansowanie z UE: 128 035,50.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2022, wszystkie prawa zastrzeżone