Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
czwartek 2.05.24

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
Fuck Buttons

Katowice, Jazz Club Hipnoza, 30.09.2013 | tekst: Marta Ochman


PUSH THE BUTTONS

Hipnoza w Hipnozie - tak jedynym zdaniem można opisać katowicki koncert Fuck Buttons, który odbył się 30 września. Andrew Hung i Benjamin John Power, wchodzący w skład grupy, za sprawą transowych rytmów pokrytych grubą warstwą hałasu porwali publikę do ekstatycznego tańca - nikogo przy tym nie oszczędzając.

To trzecia wizyta brytyjskiego duetu w Polsce. Przez ten czas zespół zdołał ewoluować z poziomu sezonowej sensacji do grona najważniejszych objawień nowoczesnej elektroniki. Tym razem promowali swoje najnowsze wydawnictwo zatytułowane „Slow Focus”, które cieszy się doskonałymi recenzjami. A trzeba przyznać, że muzyka Fuck Buttons nie należy do łatwo przyswajalnych. To specyficzna mieszanka pulsujących melodii zatopionych w gęstej masie noisowych dźwięków, określana przez dziennikarzy mianem „drone”. Do jej tworzenia zespół używa wielu całej gamy elektronicznych gadżetów, wśród których znajdziemy także sprzęt przeznaczony dla dzieci.

Ich koncerty są widowiskową zabawą pokrętłami, zgromadzonymi na pokaźnych rozmiarów stole. Zanim jednak katowicka publika mogła to zobaczyć i usłyszeć, na scenie pojawił się Zan Lyons, berliński skrzypek eksperymentator. Jego smyczkowa symfonia płynnie rozmyła się w przestrzennych, elektronicznych dźwiękach, które wyprodukował. Tuż po nim atmosfera nabrała ciężkości. Fuck Buttons zaczęli od mocnego uderzenia i nawet na chwilę nie zwolnili tempa, po raz kolejny udowadniając, że bezkompromisowa muzyka może być wyjątkowo przebojowa.















KOMENTARZE:

nie ma jeszcze żadnych wypowiedzi....


SKOMENTUJ:
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
wpisz poniżej dzień tygodnia zaczynający się na literę s:
teksty
FESTIWAL ARS CAMERALIS. RETROSPEKCJA: Piękny trzydziestoletni
koncert Jane Birkin w ramach Festiwalu Ars Cameralis, Teatr Zagłębia w Sosnowcu, 10.11.2011 Proszę sobie wyobrazić:... >>>

DARIA ZE ŚLĄSKA: Rozmowy przerywane
Pseudonim artystyczny zobowiązuje, bo Daria ze Śląska związana jest z nim od urodzenia. Mogła zostać zawodową siatka... >>>

NATALIA DINGES: W procesie przemieszczania
Aktorka i choreografka. Współpracowała z większością teatrów na południu Polski (Katowice, Bielsko-Biała, Tychy, S... >>>

VITO BAMBINO: Vito na urodziny Kato
10 września po raz kolejny Katowice w unikatowej formie będą świętować swoje urodziny. Jak na Miasto Muzyki UNESCO p... >>>

OLA SYNOWIEC I ARKADIUSZ WINIATORSKI: Marsz w długim cieniu rzucanym przez mur
Mur graniczny pomiędzy Meksykiem a Stanami Zjednoczonymi Wszystkie osiągnięcia ludzkości są konsekwencją dwóch... >>>

MICHAŁ CHMIELEWSKI: O zagubieńcach i outsiderach
Michał Chmielewski trzy miesiące po skończeniu Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach zadebiutowa... >>>

ANNA I KIRYŁ REVKOVIE: Nawet wojna nie zatrzyma kreatywności
Z Anną i Kiryłem Revkovami – muzykami jazzowymi z Ukrainy – rozmawiamy o ich drodze do Katowic, sztuce... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.


Ultramaryna realizuje projekt pn. „Internetowa platforma czasu wolnego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie innowacyjności, konkurencyjności i zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Efektem projektu będzie transformacja działalności w stronę rozwiązań cyfrowych. Wartość projektu: 180 628,90 PLN, dofinansowanie z UE: 128 035,50.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2022, wszystkie prawa zastrzeżone