Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
piątek 1.11.24

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
magazyn
Ultramaryna okładka
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
fotokolekcje
> szczęśliwa trzynastka
> ultra_kolekcje
> jedna na sto!
> ustrzel kolory miasta!





płyty
Let’s Go Eat The Factory
Let’s Go Eat The Factory
Guided By Voices
The Coral

The Coral

The Invisible Invasion


Czwarta płyta The Coral to wciąż sympatyczne gitarowe piosenki, zanurzone w sosie psychodelii i klimacie retro. Brakuje świeżości, którą mieli na swych dwóch pierwszych albumach, jest za to kilka potencjalnych przebojów.

Septet z Hoylake z Anglii od 2002 roku regularnie raz w roku wydają płytę. 2005 rok przynosi ich czwarte wydawnictwo: „The Invisible Invasion”. Jest to koncept album. Wokalista grupy James Skelly często powtarzał w wywiadach, że główną inspiracją piosenek na tym krążku są horrory. W założeniu każda z kompozycji opowiada niesamowitą historię (o wydarzeniach z grudnia 1903 r. na wzgórzu Kill Devil, 13-tym piętrze zapomnianego hotelu, dziwaku uduszonym na bagnach przez narratora). Każdy z utworów miał być przesiąknięty grozą ( o niepokojący nastrój zadbali muzycy Portishead Adrian Utley i Geoff Barrow, którzy są tutaj producentami). Świetny pomysł nie do końca udało się zrealizować. Groza na tym albumie nie jest zbyt straszna. Niepokojący nastrój ginie w sympatycznej atmosferze popowych piosenek.

Utwory na „Invisible Invasion” wciąż są nasączone psychodelią. Powielanie patentów z poprzednich wydawnictw to nie tylko krystalizowanie własnego rozpoznawalnego stylu, ale powoli przechodzi w odcinanie kuponów. Piosenki na czwartej płycie nie są świadectwem żadnego rozwoju grupy. Album może więc rozczarować wszystkich, którzy postrzegają muzykę jako linię rozwojową formacji. Mniej wymagający słuchacza zadowolą się paroma fajnymi melodiami (‘In the Morning”, „Something Inside Me”, „So Long Ago”) czy gęstą , mroczną , eksplodującą pasją kompozycją „Arabian sand”. Generalnie „The Invisible Invasion” jest średniakiem, albumem przeciętnym w kategorii gitarowa brytyjska piosenka. (Adrian Chorębała)
nasza ocena: 6/10
oceń płytę: 
 
wynik: brak



KOMENTARZE:

2014-10-31 17:01
For many who similar to convenience, the Bests could collapsible to reduce the quantity of place they use up.
beats studio red uk

2014-10-30 18:28
Binaural beats tend to be unique appears recorded in a way they re-adjust your brain influx wavelengths from the crowd instantly. By having a technical technique that's been known as mind entrainment, binaural bests can transform your mental and physical condition of anybody that listens.Examination shows that will several brainwaves, similar to intense rest, are best for learning and also maintaining brand new info although delta brain wave states advertise comfortable wholesome slumber.
beat subwoofer


SKOMENTUJ
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
teksty
FESTIWAL ARS CAMERALIS. RETROSPEKCJA: Piękny trzydziestoletni
koncert Jane Birkin w ramach Festiwalu Ars Cameralis, Teatr Zagłębia w Sosnowcu, 10.11.2011 Proszę sobie wyobrazić:... >>>

DARIA ZE ŚLĄSKA: Rozmowy przerywane
Pseudonim artystyczny zobowiązuje, bo Daria ze Śląska związana jest z nim od urodzenia. Mogła zostać zawodową siatka... >>>

NATALIA DINGES: W procesie przemieszczania
Aktorka i choreografka. Współpracowała z większością teatrów na południu Polski (Katowice, Bielsko-Biała, Tychy, S... >>>

VITO BAMBINO: Vito na urodziny Kato
10 września po raz kolejny Katowice w unikatowej formie będą świętować swoje urodziny. Jak na Miasto Muzyki UNESCO p... >>>

OLA SYNOWIEC I ARKADIUSZ WINIATORSKI: Marsz w długim cieniu rzucanym przez mur
Mur graniczny pomiędzy Meksykiem a Stanami Zjednoczonymi Wszystkie osiągnięcia ludzkości są konsekwencją dwóch... >>>

MICHAŁ CHMIELEWSKI: O zagubieńcach i outsiderach
Michał Chmielewski trzy miesiące po skończeniu Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach zadebiutowa... >>>

ANNA I KIRYŁ REVKOVIE: Nawet wojna nie zatrzyma kreatywności
Z Anną i Kiryłem Revkovami – muzykami jazzowymi z Ukrainy – rozmawiamy o ich drodze do Katowic, sztuce... >>>
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.
forum kulturalne
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Entrée - konkurs dla niezależnych...
7.06.2017 przez: Obserwatorium
Przegląd Polskiej Sztuki Współcze...
18.01.2017 przez: Galeria Szyb W
recenzja
14.01.2017 przez: Janina Skop
4. GPART 2016. Tworzysz? Pokaż to...
14.09.2016 przez: Stowarzyszenie
Konkurs fotograficzny: Kreatywne ...
5.02.2016 przez: Miejski Ośrode


Ultramaryna realizuje projekt pn. „Internetowa platforma czasu wolnego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie innowacyjności, konkurencyjności i zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Efektem projektu będzie transformacja działalności w stronę rozwiązań cyfrowych. Wartość projektu: 180 628,90 PLN, dofinansowanie z UE: 128 035,50.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2022, wszystkie prawa zastrzeżone